چه منو برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه

سه شنبه 19 آذر 1392
ن : lafee

چه منو برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه

چه منو برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه


برخی از مواد غذایی است که می تواند بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه ، غذا خوردن و بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه منو Aaokl باما برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه

غذاهای Z که ممکن است، و اگر شما یک بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیه هستند، و اگر شما می خواهید به دانستن پاسخ به این منو برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است ، و ترجیح می دهند برای خواندن مقاله زیر است .

و بسیاری از بیماران فکر می کنم Onla خوردن بسیاری از غذاها پس از بیماری ، و این ایده Alkhtaúh . و در واقع، بسیاری از غذاها و بیماران مبتلا به بیماری مزمن اتو که ممکن است خوردن . مانند تخم مرغ و شیر نوشیدنی که ممکن است، و خوردن گوشت و میوه به عنوان امکان پذیر است. این میوه در هندوانه و هلو و خربزه حامی و زیتون و غیره Chmlon اما بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را موز نمی خورند ، و به همین دلیل مورد شدید بیماری امکان پذیر است، افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیوی نمی خورد . و بیماران مصرف بعضی مزمن سبزیجات بیماران کلیوی که ممکن است. مانند گوجه فرنگی و Alehyar و سیب زمینی و پیاز و غیره.

اگر شما یک بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیه هستند، و اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات در مورد بیماری مزمن کلیه است ، و شما می توانید ایمیل مکاتبه به ما در هر زمان، و پاسخ شما در به موقع ، و یا اگر شما می خواهید برای مقابله با این بیماری ، و شما می توانید رفتن به چین های زیبا و سبک از بسیاری از درمان های گیاهی ، و بسیاری از سخت افزار پیشرفته، و اگر شما به چین ، و دکتر و شور و شوق متخصص پرستار در اینجا در انتظار . بعد ما می دانیم چه گوشت شما می توانید بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی خوردن دهید.

kidneyarab@hotmail.com

آیا می توانم به بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه با ماهی و مرغ و کمی گوشت گاو بخورند. این مکمل و تغذیه Bjajh به بیماران . اما بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را غذاهای دریایی مصرف نمی کنند .

و ما ساخته شده یک لیست از چه مواد غذایی به بیماران مبتلا به آخر بیماری مزمن کلیه ، و اگر شما مشکلات نیست، و به مکاتبات ایمیل خود را به استقبال ما در هر زمان، و کمک به عنوان امکان پذیر است. و در آخرین راه حل ، من امیدوارم که این مقاله به شما که ممکن است کمک خواهد کرد ، و من امیدوارم که شما از این بیماری N زخم التیام یابد و خدا به شما برکت دهد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه منو برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.